Over Seana

.

Hallo, mijn naam is Seana en op deze pagina kun je mijn blog vinden. Ik ben hier als nieuweling dus vergeef me als de content nog niet zo sterk is. Oefening waard kunst zeggen we dan 😉 De reden voor het starten van een blog kwam voor mij omdat ik me steeds vaker geïnspireerd voel over een onderwerp dat ik graag wil delen en jullie meningen over zou willen horen. Helaas kan ik je niet vertellen onder welk genre of hoofdonderwerp mijn berichten zullen vallen, want het kan echt over álles gaan. Iets dat op het nieuws geweest is, een persoonlijke ervaring of een activiteit waar ik plots in geïnteresseerd kan zijn. Je snapt het dus: super random.

Ik zal me ook nog even verder voorstellen om je een idee te geven wie hier aan het schrijven is. Seana is niet mijn echte naam, maar die gebruik ik hier om mijn anonimiteit te bewaren.

Momenteel ben ik 24 jaar oud (en over een maand ongeveer alweer 25!! ik wilde graag een feestje houden, maar dat lijkt nu met corona er niet in te zitten grrr). Bezig met afstuderen aan de universiteit, welke hoeven jullie niet te weten 😉 En woon samen met mijn lieve vriend, die ik voor het gemak hier even Mike noem, en zijn schattige zoontje van 2,5 jaar oud, alias: Luuk. Geen zorgen, ik zal in de eerste berichten herhalen wie dat ook alweer zijn. Oja! Vergeet onze trouwe viervoeter niet: Ezra (alias).

Ik ben een mix van Nederlands (vader) en Zuid-Amerikaans (moeder), op een tropisch eiland geboren. Verhuisd naar Nederland toen ik 1,5 jaar oud was en verder ben ik hier opgegroeid en naar school gegaan.

Overnachten midden in de bossen – vakantieviking

Hierboven zie je een houten huisje in de bossen. De foto is niet van mijn echte huis, maar geeft wel een impressie van hoe het is. Een houten eengezinswoning in een Scandinavische stijl met veel natuur eromheen. En andere huizen staan een paar meter verder, dus je hebt ook nooit echt last van de buren, maar ze zijn wel dichtbij genoeg om het niet compleet verlaten te laten aanvoelen ;D De lucht hier is heerlijk zuurstofrijk, perfect voor hardlopen, fietsen en wandelen. Dieren spotten is ook zeker geen probleem en de ambiance van natuurlijk hout om je heen is gewoon verslavend! (Bij ons is het huis van donker bruin/rood hout, wat het extra knus maakt!)

Je zult wel denken, bestaan dat soort huisjes in de bossen nog in Nederland? Ja, maar niet veel meer. En je snapt natuurlijk dat de ligging (een afgelegen dorpje) niet ideaal is voor alle levensstijlen. Het moet bij je passen. Ondanks mijn stadse roots geniet ik hier enorm! In ieder geval zolang we hier nog zitten, want uiteindelijk zijn wij van plan om toch terug te verhuizen richting de stad waar onze vrienden en familieleden wonen, wat ook van enorme waarde is voor ons!

Goed, dat is in het kort wat over mij 😉 Binnenkort komt er meer content te staan, stay tuned!

Foto door Brett Sayles op Pexels.com

Gepubliceerd door Seana

Auteur van deze blog.

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag